ANDER VOERTUIE BY MEER AS HELFTE VAN MOTORFIETSONGELUKKE BETROKKE

Oct 2015

Honderde motorfietsryers word jaarliks op Suid-Afrikaanse paaie gedood of beseer. In Augustus 2015 het ER24 bevestig dat hulle vir die jaar op meer as 1100 voorvalle waarby motorfietsryers betrokke was moes reageer.

In die VSA is die hoeveelheid motorfietsongelukke ook rede tot kommer: In 2013 het die VSA Departement van Vervoer se “Fatality Analysis Reporting System” (FARS) bevind dat 42% van motorfietsryer-sterftes enkelvoertuigongelukke was, terwyl ander voertuie by 58% van dié ongelukke betrokke was.

DEEGLIKE ONDERHOUD VAN BANDE VERLAAG RISIKO VAN ‘N ONGELUK IN DIE REËN DRASTIES

Sep 2015

Het jy geweet dat bande en wiele wat nie behoorlik onderhou is nie een van die hoofoorsake van motorongelukke is? Volgens aa1car.com word sowat 10-12% van alle motorongelukke daardeur veroorsaak, met dronkbestuur, spoed en slegte weersomstandighede wat van die ander sondebokke is.

AUGUSTUSWINDE KAN LEWENS EIS

Aug 2015

Augustus is berug vir stormagtige winde wat in ’n ommesientjie verwoesting kan saai.

“Ons het onlangs in die nuus gesien hoe die wind ‘n groot vragmotor naby die Hugenote tonnel omgewaai het, so wind is beslis nie ’n grap nie!” sê Elmarie Twilley, woordvoorder vir Virseker. “Meeste mense sien wind op die uiterste as ‘n ongerief, maar dit kan groot skade aanrig aan jou huis, tuin en motor en selfs noodlottige gevolge hê.”

10 DODELIKE WINTERGEVARE

Jul 2015

Ons mag dalk halfpad deur die winter wees, maar dis nog ver van verby af. Elmarie Twilley, woordvoerder van Virseker, spoor die publiek aan om uiters versigtig te wees wanneer hulle enige vorm van verhittingstoestel gebruik.

KLERKSDORP INWONER WEN SPLINTERNUWE RENAULT MEGANE MET NOOT VIR NOOT EN VIRSEKER!

Jul 2015

Sophia Voges van Klerksdorp in Noordwes is die trotse eienaar van ‘n blinknuwe Renault Megane 1.2 Turbo GT-Line – ‘n prys wat aangebied is deur Virseker, finansiële borg van die immergewilde reeks, Noot vir Noot, op SABC 2.

Tussen 2 Februarie en 3 Julie 2015 moes kykers van dié reeks eenvoudig ‘n SMS stuur om ‘n kans te staan om hierdie spogmotor ter waarde van R289 900 te wen. Duisende inskrywings is ontvang, maar dit was uiteindelik Sophia wat die sleutels op Maandag die 13de Julie by Renault East Rand naby Johannesburg in ontvangs geneem het.

PADWOEDE KAN JOU JOU LEWE KOS

May 2015

Vroeër vandeesmaand het ‘n kommersiële vlieënier in die Kemptonparkse Magistraatshof verskyn ná ‘n beweerde padwoede-voorval wat die lewe van ‘n ander motoris geëis het. Twee kinders (10 en 14 jaar oud) was saam met hom in die voertuig toe hy glo die ander bestuurder doodgeskiet het. Die ander bestuurder het na bewering vir hom gewys om van die pad af te trek, hom op ‘n agressiewe manier gekonfronteer en probeer om die beskuldigde se vuurwapen uit sy hand te ruk.

PASOP VIR VALS POLISIEBEAMPTES

Mar 2015

Vroeër in 2015 is ‘n paartjie amper buite ‘n skool in Pretoria gekaap deur twee mans wat hulle as polisiebeamptes voorgedoen het. Ten spyte daarvan dat dramatiese selfoon-beeldmateriaal van die voorval die rondtes aanlyn doen, is die identiteit van dié misdadigers steeds nie bekend nie. ‘n Agtergelate voertuig – wat koeëlvaste polisiebaadjies en polisie-uniforms, ‘n blou lig en twee R5-gewere wat in die kapingspoging gebruik is bevat het - is later in Tembisa opgespoor.

OORVERTROUE IN JOU MULTITAAK-VAARDIGHEDE AGTER DIE STUUR KAN JOU JOU LEWE KOS

Jan 2015

‘n Onlangse studie in Amerika het onthul dat meer as 90% van bestuurders wat ondervra is wéét dat dit gevaarlik is om teksboodskappe te tik terwyl hulle bestuur, maar dit inelkgeval steeds doen. Hierdie bestuurders is oortuig dat hulle goed is met multitaak verrigting.

Volgens Arrive Alive is bestuurders wie se aandag afgelei word ook in Suid-Afrika ‘n “epidemie wat oor ons paaie heen versprei”. Die Nasionale Hoofweg Verkeersowerheid plaas die gebruik van ‘n selfoon heel bo aan die lys van aandag-afleiers.

HOE OM ‘N RAMP OP DIE PAD DIÉ VAKANSIE TE VERMY - DIE DEFINITIEWE OORSIGLYS

Dec 2014

Beplan jy om ver te reis hierdie feesseisoen? Indien jy gewoonlik slegs ‘n kort afstand werk toe en terug ry, is die somer-vakansie-uittog waarskynlik jou verste reis van die jaar.

“Gedurende die vakansietyd is die paaie besonder gevaarlik en moet motoriste ekstra voorsorg tref. Juis om hierdie rede is dit noodsaaklik om, minstens twee weke voordat jy vertrek, ‘n multi-punt inspeksie van jou voertuig uit te voer om moontlike gevare te identifiseer en so verdere skade te voorkom”, sê Elmarie Twilley, woordvoerder van Virseker.

IS JOU VOERTUIG GEKLOON?

Nov 2014

Volgens die Suid-Afrikaanse Versekeringsmisdaadburo is meer as 66 000 voertuie, ter waarde van meer as R8.5-biljoen, verlede jaar in Suid-Afrika gekaap of gesteel. Motordiewe het kenners geword daarin om ontslae te raak van ‘n motor se oorspronklike identiteitsnommer en -inligting. Die vraag staan egter steeds: waar eindig al hierdie motors uiteindelik op?

“Dit mag dalk soos wetenskapsfiksie klink, maar, met die gebruik van egte voertuigbesonderhede, eindig dié voertuie weer op ons paaie op”, verduidelik Elmarie Twilley, woordvoerder van Virseker.

DOEN-DIT-SELF MOTORONDERHOUD ‘N TOENEMEND POPULÊRE NEIGING – IS DIT SLIM OM JOU KAR SELF TE ONDERHOU?

Sep 2014

Onlangse navorsing deur British Car Auctions (BCA) het getoon dat 90% van motoreienaars self hulle voertuie herstel – ‘n neiging wat ook deur baie Suid-Afrikaners nagevolg word.

Volgens Elmarie Twilley, woordvoerder van Virseker: “Die hoë kostes daaraan verbonde om voertuie professioneel te laat diens en herstel lei daartoe dat baie Suid-Afrikaners dit eerder self aanpak. Terwyl die basiese dingetjies eenvoudig genoeg mag wees om self te doen, behoort meer gevorderde take aan kenners oorgelaat te word.”

OM DIE REGTE NOMMER TE SKAKEL IN ‘N NOODGEVAL KAN DIE VERSKIL TUSSEN LEWE EN DOOD MAAK

Sep 2014

Die laaste ding wat jy in ‘n noodgeval wil doen is om die verkeerde nommer te skakel. “Elke sekonde tel in ‘n noodgeval en kan die verskil tussen lewe en dood maak”, sê Elmarie Twilley van Virseker.

“Om in ‘n noodsituasie te verkeer is hoogs traumaties en kan dit baie moeilik maak om die korrekte noodnommers te onthou. Jy mag dalk senuagtig en paniekerig wees so dit is noodsaaklik dat jy so voorbereid as moontlik is en al die nodige inligting byderhand het. Dit behels dat jy die korrekte nood-kontakbesonderhede, die adres en die aard van die noodgeval gereed moet hê. Dit sal verhoed dat jy kosbare tyd mors”, sê Twilley.

BLY WARM DIÉ WINTER OP ‘N SLIM, VEILIGE EN KOSTE-EFFEKTIEWE MANIER

Jun 2014

Met die winter wat die land ferm in sy greep het is dit ‘n top prioriteit om warm te bly. Dis tyd om seker te maak dat jy goed voorbereid is – beide fisies en finansieel – vir die koue maande wat voorlê.

“Dit behoort jou hoof fokuspunt te wees om jou en jou geliefdes veilig en warm te hou in die winter se yskoue temperature,” sê Elmarie Twilley, woordvoerder van Virseker. “Volgens die Wêreld Gesondheidsorganisasie is brandwonde een van die top vyf oorsake van kindersterftes in Suid-Afrika. Navorsing deur UNISA het ook bevind dat kinders ‘n hoër risiko loop van brandwonde in die wintermaande.”

VALSTRIKKE OM VOOR UIT TE KYK BY MOTORVEILINGS

May 2014

Baie mense glo dat om ‘n motor by ‘n veiling te koop ‘n eenvoudige manier is om geld te spaar en groot winskopies te kry. “Dis waar dat jy só ‘n goedkoper motor in die hande kan kry as deur ‘n handelaar, maar, as ‘n privaat koper, moet jy jou huiswerk baie goed doen om voordeel uit die groot besparings op veiling-motors te trek”, verduidelik Elmarie Twilley, woordvoerder van Virseker.

WEES GEREED VOORDAT JY DIE PAAS-PAD PAK

Apr 2014

Die Paasvakansie is om die draai en Suid-Afrikaners sal binnekort die paaie aanpak - gretig om by hulle bestemmings uit te kom.

Indien jy beplan om op reis te wees gedurende die Paasnaweek moet jy ekstra voorsorg tref, veral gegewe die hoër verkeersladings wat gedurende hierdie tyd verwag word. Die hoeveelheid motorongelukke gedurende enige vakansieseisoen neem altyd skerp toe.

12 ALGEMENE GELUIDE WAT JOU MOTOR MAAK EN WAT HULLE BETEKEN

Apr 2014

Jy’t dit gehóór. Iewers oppad na jou Paasbestemming, tussen die gegrom van honger mae en die 100ste ‘Hoe ver nog?’ het jou kar ‘n geluid gemaak.

“Dit vat nie altyd ‘n werktuigkundige om te weet dat daar iets verkeerd is met jou motor nie. As jy iets ongewoon aan jou motor gevoel of gehoor het terwy

REËN + BLARE IN GEUTE = SOMER-NAGMERRIE

Mar 2014

Die swaar reëns wat sover in 2014 regoor die land geval het, het reeds groot amok gesaai by baie wonings. Met ‘n hele klompie weke van somerreën steeds oppad rig Virseker ‘n dringende versoek aan huiseienaars om dakke en geute na te gaan en so groot skade aan hulle huise te voorkom.

INNOVATION INCLUDES THE SMALLER INCREMENTAL CHANGES

Nov 2013

Couple today’s saturated insurance industry with a savvy consumer, and you have the perfect storm for service innovation. Being able to stand out from the crowd to gain organic growth is key to acquiring and sustaining a competitive edge.

A BRAND NEW BAKKIE FOR BRAKPAN RESIDENT

Jul 2013

47 year-old Mariekie Duncan from Brakpan couldn’t believe her ears when she received the news that she had won a brand new bakkie, courtesy of Afrikaans insurance brand, Virseker and Huisgenoot Skouspel. “I have been without transport for years. My father, who is a pensioner, always drops me off at work. Once, I jokingly said that I would win us a bakkie. That day has finally come,” says Mariekie.